Friday, May 30, 2014

Sesi Pembersihan Hidung!

al-kisah nya semalam nak sangat bersihkan black head atas hidung ni, pelik juga sebelum ini guna juga blackhead break dari nature republic, tak menjadi juga. dah dekat 2tahun dok guna je blackhead brake tu. Saya ni sangat suka juga barang nature republic, SKII, naturactor papelah dengan erti kate lain memang suka skin care and make up pon. hehehe.

okey2, jadi nya, dah lama sengsara dengan black head yang tak hilang-hilang ni, lalu semalam kita try sekali lagi pakai blackhead brake dari nature republic ni!!



sila abaikan kecomotan blackhead brake itu :) jadi, die ader 3steps kene buat, first step kene lap-lap smoothing toner pada hidung untuk liang-liang roma dahulu, second kita perlu sapukan sebum control pack pada hidung dan biarkan dalam 15minit. So sebum nilah yang akan menarik blackhead kita! memang melekat-lekat habis la! Disebabkan die memang melekat pada kulit kita, so it is so good untuk peel off dari hidung dan menarik kesemua sekali black head degil yang ada. After kita peel off, die akan terkeluar sebagai sekeping lapisan warna putih.. dan the third one kita pon sapulah pore tighting serum, untuk menutup balik pore yang terbuka tadi!

actually dah 2 tahun saya guna produk ni, tapi salah cara pakai. Sebelum ni, lepas je buat cara kedua, saya bukan peel off, tapi saya g basuh! adoi, tak make sense langsung lah.hahahah. tang tang tu jugak dok pikir benda tu xde effect pon kat hidung saya.hihihi. So semalam, terbuktilah this set jadi untuk menarik segala black head and white head yang ada :)

Nature republic ni, one of brand dari korea yang saya minat.Still murah dan best apabila di apply pada muka :) So, siapa nak try boleh lah :)

tak nice sungguh bila white head and black head bertandang banyak pada hidung :P



No comments:

Post a Comment